ÁRAK

A szállás első sorban idegenforgalmi szálláshelyként működik. Szabad kapacítás esetén, szezonon kívül igénybe vehető rövid távra irodaként, vagy diszkrét együttlétekre. Az ár két főre érvényes.

Búvóhely árak - Siófoki lakás akár órákra is kiadó. - Az ár két főre érvényes.A táblázatban feltüntetett árban egy egész lakást - különálló házat - csak Ti ketten használhattok (hálószoba, nappali, konyha, fürdőszoba, terasz, kert, zárt parkoló). Válassz a listából! Szállás Siófok Búvóhely. Romantika, csend és nyugalom vár a Balatonnál. Gyere kedveseddel, bújj el a világ szeme elől nálunk hosszabb vagy akár rövidebb időre!

Foglalható 2 főreár/2 fő
Lakás nappalra (09-18)25.000,- Ft
Lakás éjszakára (19-08)27.000,- Ft
Lakás 24 órára (egész napra)30.000,- Ft
Lakás 48 órára (romantikus hétvégére)50.000,- Ft
Bekészítésmegbeszélés szerint

Vendégeink írták

Robi és szerelme

Mindketten függetlenek voltunk, a véletlen hozott össze bennünket. Kapcsolatunk kezdeti szakaszában találtuk ezt a szállást, hogy igazán megismerhessük egymást.
Azóta hivatalosan is összetartozunk, de rendszeresen visszajárunk Siófokra egy-egy hétvégére, mert szeretjük a helyet és a tulajokat is. :)

2024-02-28

❤️ Házaspár ❤️

Nekünk nem kell senki előtt titkolni, hogy szeretjük egymást ... szerencsére. Otthon is minden feltétel adott az intimitáshoz ... de ez más....❤️ Ide nem csenget be senki, nem futkosnak a gyerekek, nem kell a napi dolgokkal foglalkozni, szóval kikapcsolhatjuk a világ zavaró dolgait. A helyet nagyon megszerettük, a nyárra már ide tervezzük a nyaralást a gyerekekkel is. Minden igényünket kielégíti és nagyon barátságos a tulaj. Köszi, hamarosan látjuk egymást.

2023-01-08

Makrancos Kata

Középkorú férjezett nőként van egy másik életem is. Ez teljes diszkréciót kíván.
Ezen a csendes helyen ehhez minden feltétel megadatott. Próbáltunk más helyet is, de ez vált be a legjobban.
Szinte haza járunk ide a fiatalkori első szerelmemmel. Kedves, barátságos, mindennel felszerelt, tiszta meleg kuckó és nem átjáró ház.

2023-01-08

Imi és Melcsi

Sok búvóhelyet kipróbáltunk, de eddig a legtöbb felejtős volt. ... Aztán végre megtaláltuk ezt a remek siófoki szállást. A web oldalon minden pontosan kommunikálva ... ugyan azt kaptuk, amit láttunk a képeken. Tulaj nagyon laza és diszkrét, mintha ezeréves haverok lennénk:). Kár a szóért ... SZUPER!

2021-10-15

Balázs és Vivien

Ide járunk mi is elbújni a világ elől, hogy zavartalanul együtt lehessünk. Munkahelyi szerelem a miénk, egyazon budapesti cégnél dolgozunk, itt biztosan nem botlunk ismerősbe vagy kollégába. Nagyon szeretünk ide járni, mert tökéletes! :)

2021-06-10

Kata és Zizi

A társadalom még nehezen fogadja el két azonos nemű szerelmét. Mi mindketten férjezettek vagyunk, a férjek nem tudnak a másik életünkről. Szeretnénk, ha így is maradna! Rátaláltunk erre a diszkrét helyre, már olyan, mintha haza járnánk. :)

2020-01-02

Zita és Tibesz

Régi szerelmes pár vagyunk, de mindketten mással élünk házasságban. Senki nem akarja a családját tönkre tenni, ezért ilyen módon éljük meg a szerelmet. Nagyon fontos számunkra a diszkréció ... itt megtaláltuk. A ház gyönyörű, szívesen töltenénk itt akár egy nyári vakációt is! Köszi ... hamarosan jövünk ismét.

2019-08-31

"Angyalka és Cirmi"

Régi titkos szerelmes lelépők vagyunk. Mióta felfedeztük ezt a remek siófoki búvóhelyet nem is mentünk máshova. Olcsó tiszta és diszkrét. Köszi

2019-01-24

Robi és "Naki?"

Ugyanannál a cégnél dolgozunk mindketten. A siófoki Residence hotelben voltunk két napos meetingen... de sajnos kétágyas szobákban. A kollégák susmogását elkerülendő kiszöktünk, de csak 100 métert kellett mennünk a búvóhelyig, ami barátságos, tiszta és végtelenül diszkrét volt. Ha szállodai árakkal hasonlítjuk, akkor nevetségesen olcsó is. Ár-érték arány nagyon rendben, másoknak is ajánljuk huncutkodáshoz!

2018-11-16

Panna és Zoli

Szüleinkkel élünk, ritka, hogy nem mászkál körülöttünk senki. Otthon sok a zavaró körülmény, gondoltuk lelépünk. Amíg nem lesz saját fészkünk gyakaran láttok bennünket, mert minden flottul ment és tényleg senki ls semmi nem zavart. Tiszta, rendes, barátságos és nagyon diszkrét megoldás. Üdv és köszi mégegyszer!

Szálláshely címe: 8600 Siófok Rigó u. 12.